O CAMIÑO PORTUGUÉS.

ACTAS DO CONGRESO. O CAMIÑO DE SANTIAGO PARA O SÉCULO XXI. O CAMIÑO PORTUGUÉS

CONFERENCIA INAUGURAL- Paolo Caucci von Saucken.

1ª SESIÓN. O CAMIÑO:

1.- Camiño Portugués: O Camiño e os albergues. Presente e futuro- Celestino Lores Rosal.

2.- Los peregrinos y el Camino Portugués. Tradición, renacimiento, modernidad- José Antonio de la Riera Autrán.

3.- Do passado ao século XXI. Caminho Central Portugués (Trajecto Lisboa/Porto)- Alexandre Manuel Caeiro dos Santos Rato.

4.- Los Portugueses en sus Caminos- Juan Manuel López-Chaves Meléndez.

5.- Marcas da devoçao e da peregrinaçao jacobeias em Portugal- Arlindo de Magalhaes Ribeiro da Cunha.

6.- Valença do Minho na Rota de Santiago o Caminho Português como património cultural e religioso- Alberto Magno Pereira de Castro.

7.- El resurgir del Camino Portugués- José Manuel Garrido Rivero.

2ª SESIÓN. O PATRIMONIO CULTURAL E AMBIENTAL:

1.- Pontevedra nos camiños de peregrinación a Santiago: obras, artistas e devocións- Xosé Carlos Valle Pérez.

2.- Caminhos Portugueses para Santiago. Património histórico do Caminho do Litorial- Carlos A. Brachado de Almeida.

3.- Achegas históricas para o estudo do Camiño Portugués a Compostela- Francisco Calo Lourido.

4.- Presente e futuro do medio natural e a paisaxe no Camiño xacobeo Portugués- Marisa Castro.

5.- Unha antropoloxía da paisaxe e das súas apropiacións- Anxo Fernández Ocampo.

6.- Nos Caminhos Portugueses de Santiago: Marcas de um património e de um culto a preservar- José Marques.

7.- O patrimonio cultural e ambiental- Teresa Nieto Freire.

3ª SESIÓN. O TURISMO:

1.- O Caminho de Santiago para o século XXI o Caminho Português herança cultural e turística do Caminho Portugués- Francisco Sampaio.

2.- Turismo e gastronomía na perspectiva do Camiño Portugués para o século XXI- Guillermo Campos.

3.- Turismo itinerante. Oportunidades para el fomento del Camino Portugués- José Antonio Fraiz Brea.

4.- Turismo e cultura- María Xesús López Escudeiro.

5.- O Camiño como prodduto turístico nun país diferenciado- Montserrat Prado Cores.

6.- A Hostalaría e o Camiño- Miguel A. Fernández Torres.

7.- O Camiño Portugués en Pontevedra. Turismo no século XXI- José Octavio Rodríguez Nieto.

8.- O proxecto Traslatio, "Herdanza cultural do Camiño Portugués"- Fernando Vicente Davila.

CLAUSURA:

1.- Situación actual e posibilidades do Camiño Portugués- Xosé María García Palmeiro.

2.- O futuro dos Caminhos Portugueses a Santiago de Compostela- Humberto Baquero Moreno.